ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΑΥΤΙΣΜΟΥ

ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΑΥΤΙΣΜΟΥ

Μια πιλοτική έρευνα δράσης

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΝΤΑΛΛΑΡΗ

Η ανάδειξη και παρουσίαση πρωτοποριακών μεθόδων αντιμετώπισης του αυτισμού και των διαταραχών του φάσματος του αυτισμού αποτελεί σοβαρή πρόκληση για την επιστημονική κοινότητα.

Διαταραχές των οποίων δεν έχουμε ακόμη πλήρη κατανόηση της φύσης τους, και οι οποίες επιβαρύνουν ποικιλοτρόπως την ψυχοκοινωνική ζωή των παιδιών και των οικογενειών τους, εμφανίζονται με αυξανόμενη συχνότητα και ποικιλία.

Η επιστήμη καλείται να ερευνήσει και να κατανοήσει τη φύση αυτών των διαταραχών, ενώ παράλληλα οφείλει να σχεδιάσει και να εφαρμόσει κατάλληλες θεραπευτικές παρεμβάσεις.

Ο αυτισμός και οι διαταραχές του φάσματος του αυτισμού αποτελούν σοβαρό ιατρικό ζήτημα και ταυτόχρονα παράγουν σημαντικές και πιεστικές ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις για την οικογένεια.

Η κυρία Αικατερίνη Νταλλαρή, Ειδική Παιδαγωγός, με την παρούσα εργασία της πραγματεύεται μια θεραπευτική προσέγγιση μέσω της μουσικής.